HTML

Ahogy a dolgok vannak

"A feltételekhez kötött lét szenvedéssel jár. A szenvedésnek van oka, van vége, és vannak utak, melyek elvezetnek a végéhez." Buddha

Friss topikok

  • nic-nic: Egy döntést mindig nehéz meghozni, de csak a változás visz előre minket. És amit mindig mondasz Ne... (2015.02.23. 09:27) Mennyire volt nehez meghozni a dontest?
  • nic-nic: Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket. Puszika tesó (2010.09.22. 21:31) Első ébredés után
  • nic-nic: Szia! Iszonyú lelkiismeret furdalás gyötör, hogy tegnap nem hallhattam a hangod! Puszika (2010.07.14. 09:21) Utolsó nap az irodában
  • Kiscicce: Megpróbálok úgy tenni mintha én ezeket nem is olvastam volna. Menj el futni talán lehiggadsz. :( ... (2010.07.08. 07:34) Happy finish
  • Kiscicce: Ezért még számolunk!!!!!!!!!!!!!! :) (2010.07.06. 09:59) Újra "egyedül"

Linkblog

Szombat

2010.07.04. 10:56 Dzsollo

Ahogy előzőekben olvashattátok 11:30-kor keltem, és hála a cimbi feleségének egy csodálatos reggelit fogyaszthattam el. Majd irány a medence. Ez fentről sokkal kisebbnek tűnt. Levittem a gépet és csináltam pár jó fotót. De most tényleg nem volt még időm megcsinálni őket, így még mindíg várnotok kell. Előbb próbáltam pár képet csinálni az irodában, de ezek basszus komolyan veszik a vasárnapi munkakezdést, és már annyian jöttek, hogy még. Szóval később, talán este.

Miután jól kiáztattuk magunkat elindultunk a Gold Souk-ra, azaz az arany piacra. Miután barátom nagy Burj al Arab szálloda rajongó - tudjátok ez a vitorla alakú - arra vettük először az irányt, úgyis útba esik. Itt fotóztam a "lefoncsorozott" ablakos Bentley-t. Simán elindultam befelé a szállodába, de azonnal lekapcsoltak. Mondom neki, hogy bemegyek csak a recepcióig, hogy érdeklődjek afoglalásról, na de ezek se ma kezdték. Nagyon udvariasan mondták, hogy jól van hülye gyerek inkább adok egy számot aztán hívogasd csak... :-)

Fotó meg volt, mehettünk tovább. Megérkeztünk a piacra és ugyanaz a csávó lecsap ránk, aki a múltkor. Mondtam neki, hogy megyek-megyek. Bár tudtam hol a bolt. Kérdezik azonnal, hogy milyen órát szeretnék. Mondom nekik, hogy működőt, mert, hogy vettem itt egyet de 3 hét múlva megállt. Hát a kis buzi nem elindította? :-) Végre működik megint. Nem tudom mi volt, de megy és ez a lényeg. Aztán kis csavargás meg fűszer piac és végül a folyó parton kötöttünk ki, ahol kis 4-5 méteres középmotoros ladikon átmentünk a Bur Dubai részre, mert hát ugye ez volt a Deira rész. Képek hamarosan. de tényleg. :-)

Kis csavargás, majd irány egy taxi. Egyszer csak elmegyünk egy szép hajó mellett és ki van írva Dubai Museum. Bakker vissza-vissza. Mondom a taxisnak, hogy körforgalomnál irány vissza. Ezt sajna kihagytuk kis szívem, pedig szerettünk volna elmenni. Na de sebaj, októberben visszajövünk és akkor már csak nyaralunk. Semmi munka.

Csodálatos múzeum. Mondjuk lehúztak rendesen, mert 3AED-t fizettünk beugrónak. :-) Ez olyan 180 Ft. Majd ehhez is lesznek képek.

Aztán irány a Dubai Mall. Ott találkoztunk Ádám barátommal és megnéztünk az Argentínok haláltusáját a Németek ellen. Már csak a végét láttuk, de elég is volt. Ne sírj értem Argentína...

Irány a TGI's Friday ahol jól megkajáltunk. Szívem, Ifidonnak teljesen igaza volt, innen lehet a legjobban látni a szökőkutat. Csodálatos volt. Kis peh, hogy pont azt rögzítettem újra, amit a múltkor is megtettem. :-) Mondjuk az igaz, hogy innen fentről sokkal tutibb, de ezt majd Ti is meglátjátok, illetve a második turnnusnál majd igyekszem másik formációt rögzíteni.

Elindultunk haza, Ádám hazadobott minket. Még feljött egy bambira, meg, hogy megnézze a nagy apartmant aztán el is ment hamar hiszen ma dolgozunk. Persze még dumáltunk utána így ma hajnalban feküdtem le és ma fáradt vagyok. El is megyek gyorsan csinálok egy kávét magamnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsollo.blog.hu/api/trackback/id/tr812128403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása