HTML

Ahogy a dolgok vannak

"A feltételekhez kötött lét szenvedéssel jár. A szenvedésnek van oka, van vége, és vannak utak, melyek elvezetnek a végéhez." Buddha

Friss topikok

  • nic-nic: Egy döntést mindig nehéz meghozni, de csak a változás visz előre minket. És amit mindig mondasz Ne... (2015.02.23. 09:27) Mennyire volt nehez meghozni a dontest?
  • nic-nic: Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket. Puszika tesó (2010.09.22. 21:31) Első ébredés után
  • nic-nic: Szia! Iszonyú lelkiismeret furdalás gyötör, hogy tegnap nem hallhattam a hangod! Puszika (2010.07.14. 09:21) Utolsó nap az irodában
  • Kiscicce: Megpróbálok úgy tenni mintha én ezeket nem is olvastam volna. Menj el futni talán lehiggadsz. :( ... (2010.07.08. 07:34) Happy finish
  • Kiscicce: Ezért még számolunk!!!!!!!!!!!!!! :) (2010.07.06. 09:59) Újra "egyedül"

Linkblog

Első ébredés után

2010.09.20. 20:06 Dzsollo

Mondjuk ez már jó régen volt, de reggel nem igazán értem rá blogolni, csak a legszükségesebbeket. :-) A nap meg elszaladt. Na de ilyenkor kezdődik a buli. Lehet, hogy beteg vagyok, de benyomom a rádiót, nem csörög a telefonom és lehet dolgozni. Hatékony az ember. Király!!!

Szóval az ágyikóm nagyon fincsi puha volt és jót aludtam. Fűtenek nálunk. Nem kellett betelefonálni a távhőnek. A zuhany is tuti volt. Igazából nem tudom még pontosan, hogy miért, de otthon is ilyen lesz a zuhanyzó. Csak egy kihajtható íves üveg.

A reggeli nem volt nagy szám, na de ugye ez egy fapados apartman hotel, nem is vártam sokat. Hiszen lehet, hogy legtöbben ezt megoldják saját maguk. Minden szobában van hűtő, mikrosütő, meg csomó eszköz, így végül kézenfekvő.

Szóval reggel kis metrózás, majd beérkezés. Azon már meg sem lepődtem, hogy nem tudtak érkezésemről. Kicsit későn lett értesítve az az ember, aki szinte soha nincs itt. Na de ennek ellenére az északiak meleg vendégszeretetével fogadtak. Vagy olyan a délieknek van? :-) A fene tudja, engem általában mindenhol szeretnek.

Képzeljétek itt vasárnap volt szavazás, így ez volt a hot topic ma, azaz a forró téma szó szerinti fordításban. :-) Na nem is dolgoztak. :-D Kicsit lazábbak itt a dolgok. Na de kedvesek. Mindenki érdeklődéssel fordult felém. Mondjuk az is igaz, hogy ez egy 40 fős iroda. Ami belülről jobban néz ki, mint kívülről. Majd töltők fel képeket.
Na de ami kiverte a biztosítékot az a harang. Ez ugye egy sales office azaz egy kereskedő iroda. Van egy harang, amit meg lehet kongatni, ha valami nagy üzletet kötnek. Jópofa nem? Azt mondta a csaj, hogy szinte minden héten megszólal egyszer. Aranyos és motiváló. Biztosan is itt jó kis csapat lehet.

15:30-kor mentem kajálni ami ebédnek már kicsit késő volt, na de így már nem is fogok vacsorázni. Most nem mehetek haza plussz kilókkal, mint ahogy Dubaiból tettem. De mára már nem is kívánom semmit. Kevesebbet eszek és kevesebbet követel a gyomrom is. Viszont sok folyadékot iszok.

Na de nem megyek át dietetikus blogba. Mindenki éljen úgy, ahogy neki tetszik.
Befejezem, mert kicsit fáradt vagyok és hülyeségeket írok. 

Legyetek jók!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsollo.blog.hu/api/trackback/id/tr242310765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nic-nic 2010.09.22. 21:31:43

Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket.
Puszika tesó
süti beállítások módosítása