HTML

Ahogy a dolgok vannak

"A feltételekhez kötött lét szenvedéssel jár. A szenvedésnek van oka, van vége, és vannak utak, melyek elvezetnek a végéhez." Buddha

Friss topikok

  • nic-nic: Egy döntést mindig nehéz meghozni, de csak a változás visz előre minket. És amit mindig mondasz Ne... (2015.02.23. 09:27) Mennyire volt nehez meghozni a dontest?
  • nic-nic: Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket. Puszika tesó (2010.09.22. 21:31) Első ébredés után
  • nic-nic: Szia! Iszonyú lelkiismeret furdalás gyötör, hogy tegnap nem hallhattam a hangod! Puszika (2010.07.14. 09:21) Utolsó nap az irodában
  • Kiscicce: Megpróbálok úgy tenni mintha én ezeket nem is olvastam volna. Menj el futni talán lehiggadsz. :( ... (2010.07.08. 07:34) Happy finish
  • Kiscicce: Ezért még számolunk!!!!!!!!!!!!!! :) (2010.07.06. 09:59) Újra "egyedül"

Linkblog

Nem én vagyok szép, hanem a Te lelked

2010.07.08. 12:50 Dzsollo

Sokszor azt gondolom, hogy minden vallás ugyanaz, csak a példamondatok másak. Végül mindenki ugyanoda jut el, csak valakinek így valakinek úgy könnyebb megérteni a tanítást. 

Történt ma, hogy beszélgettem a távolkeleti alvállakozói főnökkel. Akiknek alvállakozói Saleem cége. Mondtam neki, hogy Saleem nagyon jól dolgozik megbízható és, hogy meg kell őt tartani, és ezért kérem, hogy tegyen meg mindent Saleem közvetlen alkalmazóinál. Azt mondta, hogy majd nyomni fogja őket.

Sokat beszélgettünk Saleem-al ezekről a dolgokról. Mondtam neki, hogy kicsit löktem a szekerén és mindvégig ezt fogom csinálni, amíg jól viselkedik. Gondoltam kicsit motiválom a srácot. Nagyon köszönte és, amikor ahhoz a részhez értünk ahol leírom, hogy milyen rendes és megbízható srác a következőket mondta. Van nálunk egy monndás. Ha valakinek azt mondják, pl. hogy szép, akkor az illető azt válaszolja nem én vagyok szép, hanem a Te lelked. Az ő szemében nem ő a rendes és megbízható hanem az én lelkem. Nézzetek hülyének, de kicsit belül elérzékenyültem. Kedves bók volt tőle.

El is kezdtem gondolkozni ezen és végül teljesen egybevág eddigi tanult dolgaimmal. Saját világunk nem más, mint lelkünk vetülete. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsollo.blog.hu/api/trackback/id/tr262138339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása