HTML

Ahogy a dolgok vannak

"A feltételekhez kötött lét szenvedéssel jár. A szenvedésnek van oka, van vége, és vannak utak, melyek elvezetnek a végéhez." Buddha

Friss topikok

  • nic-nic: Egy döntést mindig nehéz meghozni, de csak a változás visz előre minket. És amit mindig mondasz Ne... (2015.02.23. 09:27) Mennyire volt nehez meghozni a dontest?
  • nic-nic: Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket. Puszika tesó (2010.09.22. 21:31) Első ébredés után
  • nic-nic: Szia! Iszonyú lelkiismeret furdalás gyötör, hogy tegnap nem hallhattam a hangod! Puszika (2010.07.14. 09:21) Utolsó nap az irodában
  • Kiscicce: Megpróbálok úgy tenni mintha én ezeket nem is olvastam volna. Menj el futni talán lehiggadsz. :( ... (2010.07.08. 07:34) Happy finish
  • Kiscicce: Ezért még számolunk!!!!!!!!!!!!!! :) (2010.07.06. 09:59) Újra "egyedül"

Linkblog

Végre valami rossz

2010.06.27. 22:27 Dzsollo

Végre valami rossz, mert néha úgy érzem, hogy ha hazamegyek vagy nem álltok velem szóba soha többé vagy megköveztek. :-)

Történ ma reggel, hogy illegális alkohol szállítmányt kellett kézbesítenem Ádám barátomnak. Na jó azt hiszem, hogy nem léptem túl az alkohol mennyiséget. Na de emiatt a kisbőrönddel mentem dolgozni. Kérdezték is sokan, hogy hova készülök, de mondtam nekik, hogy szegény kis országból jövök és azért járok ekkora bőrönddel, mert a laptopom csak ebbe fér bele.

Gondoltam ebbe majd este bevásárlásnál milyen jól bele tudok pakolni. Na de ne szaladjunk ennyire előre.

Reggel Saleem barátom szinte könnyes szemmel üdvözölt. :-) Elképesztő kisfickó. Megcsináltattam gyorsan az ujjlenyomat "belépő kártyámat" és nekiláttam a blogom írásához, hiszen ahogy Gyalogos kolléga mondaná: "Első a maszek". Na persze hamar abbahagytam, mert láttam, hogy a tettek mezejére kell lépnem.

Annak ellenére, hogy otthon rém trehány vagyok bent az irodában nem bírom elviselni a rendetlenséget és hirtelen elkezdtem kérdezgetni valahogy úgy mint Danzi 5-6 éves korában, hogy "ez mi ez, ez mi ez, ez mi az...". Kifogások persze jöttek. Kérdeztem, hogy miért nem rakod be a szekrénybe? Mire a válasz, mert nincs hely. Áhhááá. Ezt a választ imádom a legjobban, mert ez sohasem igaz. Hmmm come on Saleem lets check it together. Jött a kulcs és kinyiltak a szekrényajtók. Kiszórtam minden szemetet és költséghatékony módon felszámoltam a harmadik szekrényt. Nem kell! Mi kettőben is elférünk. 

Jöhetett a munka. Sorra zártam le a melókat, amin a kis barátunk kicsit elkeseredett. Főleg miután pökhendien megkérdeztem, hogy Ő mennyi munkalapot zárt le. Persze csak vicceltem. Az elmúlt 3 hét keserves lehetett neki, de most majd segítek mindenben, mint a jó cserkész.

Szóval meló vége 6-kor egy rövid ebédidővel délután 4-kor majd irány az Emirates Mall, hogy megnézzük az Angol - Német barátságos mérkőzést. Az angolok második meg nem adott góljánál egy kisebb stroke a végeredménynél sírás. Na ugye, hogy nem jó Dubaiban? És ez még semmi. Elmentem bevásárolni vettem minden félét majd odaugrottunk Ádám barátomhoz kicsit Xbox-ozni (játék konzol). Mire hazaértem belefolyt a tej a táskámba. Nem tudom, hogyan mert az üvegből nem hiányzik. Komolyan ez valami X-akta bakker, de a kb 2ml tej beborította a táska alját. Hát nem akkora szemét mázlista vagyok, hogy sem a laptopom sem a töltője sőt még az egerem sem kapott belőle? 

Kitakarítottam és most szárad. Bepakoltam a gardróbba az ingeimet nadrágaimat. Gyermeki örömmel bontottam ki egy zsír új vasalót. Találtam vasaló deszkát meg egy hosszabítót. Ne haragdujatok, de mégse tudom negatívba csavarni akárhogy is szerettem volna. Még a taxi is fillérekért hozott haza.

Sokat gondolok rátok. Legszívesebben repjegyeket vásárolnék és mindenkit elhoznék ide. Bár az is lehet, hogy nem mindenkinek tetszene. Este 11-kor 33 fok? Napfény, tenger pálmafák? Bakker majd elfelejtettem és remélem nem írtam. Azon gondolkoztam múltkor, hogy itt nem is lehet bringázni és ezért inkább nem is jönnék ide. Hát megoldódott! Ma kaptam az infót, hogy az Abudabi-i forma1-es pályát hetente egyszer megnyitják és lehet rajta kerekezni. Na már most az ide csak 100km. Kocsival  max 1 óra ott meg nyomok 60 kört mint Schumiék. Jó ötlet nem? :-)

Na jó húzok aludni, most idézet sincs, csak megyek. Álmodjatok szépeket, angyalok vigyázzanak rátok.

Adjon Isten Mindenkinek jó éjszakát!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsollo.blog.hu/api/trackback/id/tr322114615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása