HTML

Ahogy a dolgok vannak

"A feltételekhez kötött lét szenvedéssel jár. A szenvedésnek van oka, van vége, és vannak utak, melyek elvezetnek a végéhez." Buddha

Friss topikok

  • nic-nic: Egy döntést mindig nehéz meghozni, de csak a változás visz előre minket. És amit mindig mondasz Ne... (2015.02.23. 09:27) Mennyire volt nehez meghozni a dontest?
  • nic-nic: Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket. Puszika tesó (2010.09.22. 21:31) Első ébredés után
  • nic-nic: Szia! Iszonyú lelkiismeret furdalás gyötör, hogy tegnap nem hallhattam a hangod! Puszika (2010.07.14. 09:21) Utolsó nap az irodában
  • Kiscicce: Megpróbálok úgy tenni mintha én ezeket nem is olvastam volna. Menj el futni talán lehiggadsz. :( ... (2010.07.08. 07:34) Happy finish
  • Kiscicce: Ezért még számolunk!!!!!!!!!!!!!! :) (2010.07.06. 09:59) Újra "egyedül"

Linkblog

Második hét

2010.07.05. 07:27 Dzsollo

Jó reggelt mindenkinek. Gondoltam még most gyorsan írok egyet, mert úgyis megkezdődik nemsokára a bolondok háza.

Tegnap megkezdtem második munkahetem. Nehéz volt. Hétvégén viszonylag sok mindent sikerült csinálni. Aktív pihenés volt ezért jól el is fáradtam benne. Már vannak fenn képek, de annyira béna ez a felület, hogy még. Próbáltam rendezgetni a képeket. Gondoltam, majd csinálok helyszín szerinti kategóriákat. Nagyon úgy tűnik, hogy gyorsabbnak látszik letörölni mindent és az új rendszer szerint feltölteni, de ehhez meg nem volt kedvem. Ez van, így maradnak össze vissza.

Tegnap a helyi pénzügyes csapat invitálására elmentem velük futni. Este 7 óra 35 fok 5km. Soha ne tegyetek ilyen, ez élet veszélyes. :-) Azért valahogy végig futottam, bár féfiasan bevallom volt egy-két száz méter a vége előtt amikor csak sétáltam. Továbbá rájöttem, hogy a Nike kondim amit vettem kurvára nem futó cipő.

De a meglepetés a Golf pályához tartozó öltöző volt. Ugyanis ezt használtuk a zuhanyzáshoz. Szerintetek mennyi hideg víz volt? Elárulom, az ami a csövekbe lehül. Egyik zuhanykabinból a másikba futkoráztam, mert utána csak meleg jött. Nincs hidegvíz. ááááá

Este egy kis Xbox és Whiskey Ádámnál majd irány az ágy. Ma megint olyan vagyok, mint a mosott s??r.

Na legyetek jók, szép hetet, jó szurkolást.

u.i: http://share.ovi.com/album/dzsollo.DubaiII

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsollo.blog.hu/api/trackback/id/tr412130038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása