HTML

Ahogy a dolgok vannak

"A feltételekhez kötött lét szenvedéssel jár. A szenvedésnek van oka, van vége, és vannak utak, melyek elvezetnek a végéhez." Buddha

Friss topikok

  • nic-nic: Egy döntést mindig nehéz meghozni, de csak a változás visz előre minket. És amit mindig mondasz Ne... (2015.02.23. 09:27) Mennyire volt nehez meghozni a dontest?
  • nic-nic: Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket. Puszika tesó (2010.09.22. 21:31) Első ébredés után
  • nic-nic: Szia! Iszonyú lelkiismeret furdalás gyötör, hogy tegnap nem hallhattam a hangod! Puszika (2010.07.14. 09:21) Utolsó nap az irodában
  • Kiscicce: Megpróbálok úgy tenni mintha én ezeket nem is olvastam volna. Menj el futni talán lehiggadsz. :( ... (2010.07.08. 07:34) Happy finish
  • Kiscicce: Ezért még számolunk!!!!!!!!!!!!!! :) (2010.07.06. 09:59) Újra "egyedül"

Linkblog

Végre hétvége

2010.07.01. 09:23 Dzsollo

Csütörtök!!! Ez úgy vártam mint egy bizonyos népcsoport a messiás eljövetelét. Ma le is lépek ötkor az biztos. Tegnap megint sokáig benn voltam, de mondjuk megérte, mivel elég sok mindent meg tudtam csinálni. Nagyon jól haladunk a munkával, Saleem ügyes tanítvány. De kelleni fog a kontroll az biztos, mert néha úgy érzem, hogy elveszik a részletekben és csak toporog felette. De ez biztosan meg fog változni, ha nagyon rutint szerez.

Azért ne mis írtam tegnap, mert tényleg sok minden volt. Este még elmentem bevásárolni és holnap reggel már egy jó kis rántottával fogom kezdeni a napot, meg szuper finom vajas lekváros pirítóssal. Van teám és kávém meg 100%-os narancslevem. Már csak egy kis gyümölcsöt felejtettem el venni, paradicsomot, meg hagymát, de ezt ma bepótolom és holnap reggel a nappal együtt kelek és reggelizek a teraszon a pálmára nézve. Szép lesz!

Most robogok is tovább. Mindenkinek nagyon szép napot kívánok!

Előbb jött a hír, hogy Ádám barátom immáron hivatalosan is vezethet Dubai-ban. Ezúton szeretnék neki gratulálni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsollo.blog.hu/api/trackback/id/tr502122489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása