HTML

Ahogy a dolgok vannak

"A feltételekhez kötött lét szenvedéssel jár. A szenvedésnek van oka, van vége, és vannak utak, melyek elvezetnek a végéhez." Buddha

Friss topikok

  • nic-nic: Egy döntést mindig nehéz meghozni, de csak a változás visz előre minket. És amit mindig mondasz Ne... (2015.02.23. 09:27) Mennyire volt nehez meghozni a dontest?
  • nic-nic: Halihó! Ennyi a munka az északiaknál? Így aztán várhatjuk a friss történéseket. Puszika tesó (2010.09.22. 21:31) Első ébredés után
  • nic-nic: Szia! Iszonyú lelkiismeret furdalás gyötör, hogy tegnap nem hallhattam a hangod! Puszika (2010.07.14. 09:21) Utolsó nap az irodában
  • Kiscicce: Megpróbálok úgy tenni mintha én ezeket nem is olvastam volna. Menj el futni talán lehiggadsz. :( ... (2010.07.08. 07:34) Happy finish
  • Kiscicce: Ezért még számolunk!!!!!!!!!!!!!! :) (2010.07.06. 09:59) Újra "egyedül"

Linkblog

Első szombat

2010.06.27. 07:43 Dzsollo

Persze ma már vasárnap van, de le kell, hogy írjam ezt is, és bizony a tegnapi nap gyorsan eltelt.

Az elkészült pár kép a Dubai II mappában található, ha meglátogatod a következő linket.
http://share.ovi.com/users/dzsollo

Szóval tegnap reggel felkeltem és miután elkezdtem telefonálgatni, kiderült, hogy jó kis napom lesz. Jaki barátom bérelt kocsiját vittük vissza először. Így már elmondhatom, hogy egy elképesztő 1.4 Nissan Sunny-t vezettem Dubaiban. A kocsi amit vett egy 4.2-es Q7 quattro. Azt mondja, hogy csak itt teheti ezt meg, hiszen 21-23 litert eszik átlagban a kocsi.

Na de irány tovább és megérkeztem Ádám barátomhoz. Jó volt belépni a lakásába, mert láttam amikor még semmi nem volt ott és láttam éreztem, hogy nagyszerűen belakta a helyet. Kis Xbox360 meg némi Jäger és irány az Emirates Mall, ahol végre ettem valamit. Az apartman nagyon király, de itt senki sem adott reggelit és szombat délben a péntek délutáni repülős est ebéd már nagyon távolinak tűnt.

Na asszem most rövidítek, mert itt mindjárt 10 óra ésneki kell állnom dolgozni.
Szóval csavargás, vásárlás, irány haza, vacsi pihi és ma reggel meg már itt vagyok az irodában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dzsollo.blog.hu/api/trackback/id/tr152112836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása